BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG, VA?

måndag till torsdag har jag gjort ungefär dehär: varit i skolan, inte haft någon enda läxa, pw med lovisa, varit med kompisar, gått på stan, sovit hos kompisar, olga har klippt mig och sen sov jag hos henne vilket var mys för vi hade myyskvall innan skolan sedan på morgonen, tränat med tibro för första gången, sov hos markus OOOCH gått på en cirkus med clara!! jag har ju gjort väldigt mycket de här vardagarna så har inte riktigt hunnit blogga. men cirkusen var ju ialf som pricken över i:et typ.. hehe. BÅDE JAG OCH CLARA BLEV UPPDRAGNA TILL CIRKUSGREJEN... hahah OMG DE VA PINSAMT JAPP!! men vilket minne!!!
 
här kommer en drös med bilder också, mest dåliga haha, men de får bli så i detta inlägg, enjoy.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0