PARTY LIKE A ROCKSTAR

jaappp, nu när sommarlovet har börjat så har det varit väldigt dålig uppdatering, vad beror det på? JOO, jag har jobbat, badat, solat, varit med kompisar, maa boy, tränat och firat lite midsommar!
igår på midsommarafton började det med att jag åkte till frida, vi gjorde oss iordning oså. sedan drog vi till freja på lite förfest/mat/lek/gos osåå. runt halv elva tog vi taxi till öms, där midsommarfesten höll hus. KVÄLLEN/NATTEN var riktigt bra, underbara kompisar och många jag saknat väldigt mycket, tackar alla!!! kunde nog inte bli så mycket bättre, mmm underbart
 
idag blir det lite lugnare för min del, trött, slö, och dåligt väder, känns som en dag man vill sitta framför tvn och kolla på filmer med en bra kompis och ha de allmänt bra. vi får se, vi får se
 
tyvärr har jag bara mina mobilbilder från midsommarafton än så länge!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0