YOU'RE THE ULTIMATE YOU

jag lever livet och har det underbart bra, därför hinner jag knappt blogga!!! 
hehe sen mina lediga veckor började, så har jag sovit hemma 2 nätter, 2 NÄTTER PÅ 16 DAGAR!! hehe
 
resten av alla nätter & dagar har jag spenderat i lidköping,timmersdala,falköping,karlsborg,skövde(inte hemma), osv... jag far omkring mycket och det gillar jag starkt! det är ju sommarlov
 
imorgon sticker vi till kreta, det ska bli underbart att komma bort från detta skitväder och komma till 34-38 graders värme, kanske lite varmt... fast nej nu ska jag inte klaga! annis hänger även med, vilket ska bli super!!
kommer sakna mina nära och kära, men bara 9 dagar så ses vi again people <3
 
två bilder från de underbara dagarna vid sandras stuga! bjuder på två neutrala bildeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0