JAG ÄR KÄR

den känslan som kommer fram precis efter att jag gått på bussen och pussats hejdå med min pojk, den känslan som kommer har jag aldrig upplevt förut. 
 
Jag vet inte hur jag ska förklara, hur jag ska beskriva min kärlek till honom. 
Han är bra på alla sätt och vis, och han tittar på mig på ett sätt som ingen annan gör, jag känner mig speciell.
Att vara ifrån honom känns som en evighet. Han är en av de som jag verkligen litar på, och det känns underbart.
Jag blir glad av att bara känna hans närhet, och ha hans armar runt om mig.
Att känna sig trygg med sin pojkvän är en självklarhet, och han gör mig till den lyckligaste tjejen i världen. 
 
älskling, du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0