stop baby, stop

ojoj, har inte varit hemma på hela helgen så tyvärr har det inte blivit så mycket bloggande..
i fredags sov jag hos clara till lördagen somsagt. när jag kom hem ifrån clara igår så stack jag till mirres födelsedagsfest, himla bra folk där! och grattis tjejeeen!!! hoppas du fick en bra kväll och en bra dag idag!
fick dock dra hem tidigare än vad jag velat, eftersom att jag hade samling klockan nio imorse. match i göteborg och vi förlorade med 21-20..jävla mål..hehe... blev i sista sekunden typ, + att v spelade bra ibland och dåligt ibland, gick alltså upp och ner, jaja.
var tänkt att jag skulle med tåget nu till falköping, och sova hos annis med clara till imorgon. men eftersom att jag inte varit hemma något och sånt, så ska jag stanna hemma, även kolla wallander ikväll! najs
på bild:jag / fotograf:clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0