slått vad + dagen

lovade ju att lägga upp bild på det jag fick av isabelle, men bilden är på min skoldator och jag lämnade tyvärr kvar den i skolan.. så bilden kommer imorgon istället! isabelle är nu här och ikväll ska jag på träning, kanske uppdaterar senare om jag hinner och har lust.  FÖRESTEN, jag och några klasskompisar har slått vad osv, vi ska inaktivera våra konton på facebook i en månad, vi får alltså inte gå in någon gång på en hel månad från och med ikväll.. om man förlorar, alltså loggar in inom en månad, så måste vi betala biobiljetter åt allihopa, asså 4 st. SÅ JAG SKA INTE LOGGA IN HAR JAG BESTÄMT MIG FÖR, absolut inte! om ni vill nå mig så har jag mobilen, eller så kan ni kommentera här på bloggen! pussspuss
inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0