ny fondvägg osv..

matchen gick hyffsat bra, eller riktigt bra i första halvlek tycker jag! efter matchen så har jag suttit och tittat på sverige mot makedonien i EM. sverige är bättre och skulle vunnit, men det blev lika..  nu hade jag tänkt titta på wallander med min familj, men nene det ska tydligen va nästa söndag. såå ska väl sätta på one tree hill istället! måste även öva på prov som är imorgon kom jag på nu haha, have a nice evening!
fick även en överraskning av min goding isabelle idag, haha så söt är hon! kan ni gissa vad det var i? det kommer i ett annat inlägg, nyfikna?!
här är en bild på min nya fondvägg, ville nämligen ha ett ljust rum och så blev det. inte hela rummet med på bild haha. men nu är det väldigt tomt för har slängt massa möbler, men fler bilder kommer in när mitt rum är klart och jag har nya möbler med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0