Mer om mig

Kände att jag vill göra något mer i bloggen nu, tyckte därför att det här kanske passar bra.

 

Dag 1 – Presentera mig själv

Dag 2 – Min första kärlek

Dag 3 Mina klasskompisar

Dag 4 – Fem sanningar om mig

Dag 5 – Någon jag aldrig kommer glömma

Dag 6 – Ett ögonblick

Dag 7 – Något jag längtar efter

Dag 8 – Det här hade jag på mig idag

Dag 9 – I min handväska

Dag 10 – Den här veckan

Dag 11 – Mina drömmar

Dag 12 – Min första kyss

Dag 13 – Mitt favoritminne

Dag 14 – Detta ångrar jag

Dag 15 – Den här månaden

Dag 16 – Det här får mig att må bättre

Dag 17 – Favorit film

Dag 18 – Mina rädslor

Dag 19 – Min favoritplats

Dag 20 – Det här saknar jag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0