Dag 7 – jag längtar efter

ojojoj jag har glömt "mina dagar-grejen" så idag kommer nog en till lite senare. men nu är det något jag längtar efter!
  • Ja precis, något jag längtar efter. Det är faktiskt någon att hålla om, någon som är som min bästa vän men även min kille, bara min. Jag är redo igen när jag kommit över det förra och nu när det gått ett halvår. Jag saknar alla mysiga stunder och allt man ska göra tillsammans, alla konstiga och knasiga grejer. Att skämma ut sig men ändå veta att sin kille inte bryr sig, han tycker om en ändå. Att veta att man har någon speciell, som älskar en för den man är och som alltid finns vid en. Menar någon att vara tillsammans med. En man kan göra alla roliga äventyr och resor med.
  • Annars har jag inget jag längtar efter. Jag har det så bra som jag har, och behöver! mår även riktigt bra, bara en sak som fattas! och det är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0