Dag 3 – klasskompisar

ja i början kände jag ingen eftersom att olga kom in på frisör sen, hon var nämligen reserv, så hon gick med mig de första dagarna innan hon fick reda på att hon kommit in på frisör istället. annis kom till våran klass när olga bytt. jag lärde känna stina först och sedan clara. annis, clara och jag kom närmre varandra och har nu heeeemla kul ihop, haha de roliga är att dom är lika borta som alla säger att jag är, så jag känner mig ju smart om man jämför med dom, iallafall annis..;) haha så himla goa!!! jag skulle beskriva min klass som spontana, roliga, pratglada, vissa nördar(haha), väldigt snälla osvosv... en bra klass tycker jag nu när jag lärt känna alla, och har även roligt ihop!!
våran snygga vägg i klassrummet som vi har gjort..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0