Dag 2 - Min första kärlek

Min första seriösa kärlek började för ett år sedan, det var med anton, och varade i ca ett halvår och det var den bästa tiden i mitt liv som jag upplevt tyckte jag då. Vi hade ett väldigt bra förhållande och gjorde nästan allt tillsammans, så som att vi va med våra kompisar tillsammans, bowlade, kollade bio, spelade spel, körde playstation typ dansmatta haha! jag åkte med han, hans familj och hans handbollslag på en cup i somras, vi gjorde vääldigt mycket tillsammans och jag tycker att det var en riktig bra tid. Jag uppskattar allt vi upplevt och gjort tillsammans, jag ångrar verkligen ingenting. Vi hade heller aldrig några riktiga bråk eller stora tjaffs. när sommarlovet kom så umgicks vi väldigt mycket, typ varje dag. så jag förstår att det blev som det blev. visst, det var svårt i slutet när vi båda bestämde oss för ett uppehåll. Där tog även våran tid slut, men jag är glad för allt som var, alla minnen och för det jag fått uppleva och varit med om.

Kommentarer
Postat av: Annasaraaa

Vad g

Fint du skrev,

2012-01-21 @ 09:10:34
Postat av: Annasaraaa

Vad g

Fint du skrev,

2012-01-21 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0