Dag 1 – Presentation, jag

  • Som ni vet så heter jag Emma Sandström och bor i Skövde. Jag är född år 1995, fyller alltså 17 år detta året. Min familj består utav min mamma, pappa och storebror, han är född 1993. Jag trivs väldigt bra här i Skövde med mina fina och riktigt bra vänner. Men jag har såklart kompisar som inte bor i Skövde också!
  • Jag går första året på gymnasiet, på handels- och administrationsprogrammet på Västerhöjd. Jag är glad att jag valde rätt linje, alltså jag tycker det är roligt och jag går en linje som jag uppskattar och som ger mig bra kunskaper inom det jag har velat lära mig. bl.a. photoshop och hur man gör hemsidor på nätet. Vi får även gå till stan på vissa lektioner och göra uppgifter, intervjuer eller andra saker på stan. Jag älskar kläder, smycken och shopping. Handlar dock för mycket kläder osv... ska försöka spara mina pengar mer hehe
  • Jag är en glad och sprallig tjej, har alltid haft kort till skratt. Jag är en omtänksam tjej som bryr mig extra mycket om mina kompisar och familj. tycker även det är väldigt roligt och spännande att träffa nya människor. Jag gillar att skoja och driva med mina kompisar, de som inte tar illa upp då!
  • Mina intressen är att spela handboll, shoppa, umgås med massa kompisar, fota, lyssna på musik, ha mysiga filmkvällar med underbara personer och hitta på nya och spännande saker! Även vara ute med mina vänner på kvällarna
  • Jag älskar att åka utomlands, ett extra + till varma länder där man kan sola och bada, men även london, som jag dock har varit i.
  • Detta får räcka med min presentation om mig själv, har även massa bilder här nedan.
    bilder: gamla och nya. blond och brunett. sverige och utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0