next to me

haha det går inte bra för mig med att lägga mig tidigare..halv tolv igårkväll ändå.
har precis ätit en macka, innan de hade jag träning och den var faktiskt rolig idag! dock var jag ganska trött men..
imorgon har jag ingen handboll, enda dagen på hela veckan typ, fast har ju styrketräning som är på gymmet imorgon då. har ganska mycket den här veckan i skolan eftersom att vi inte hade någonting förra veckan pga att nätverket inte fungera o de. då har vi alltså uppgifter o sånt innan lovet nu, därför jag inte hinner blogga mycket, + att jag har träningar och skola.. men så blir det den här veckan! - mindre tid till bloggen helt enkelt.
  • tips på tre låtar jag lyssnat på nyss, en av dom är en lugnare version osv!
låtarna, tryck HÄRHÄR och HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0