I'm just me

oj jag vet, dåligt uppdaterat de senaste dagarna..
i torsdags var jag med frida och skulle tränat, men tog fel på tiden för att dom hade ändrat den, så det blev ingen träning för mig.
igår/fredags så åkte jag till A6 och ikea med mina föräldrar, vi köpte massa till mitt rum, så det är snart klart, underbaart! fick även med mig ett par skor hem..mmm jag gillar dom! bild på mitt rum och dom nya skorna kommer på måndag eller något, någon dag i veckan iallafall! eftersom att jag åker till falköping snart och stannar där tills på måndag, kommer alltså hem efter skolan på måndag.
idag har jag rensat klart, ställt in mer nya grejer och fixat klart ännu mer, jaa det blir jättebra. NI är grymma mamma och pappa. pussspuss
imorgon ska jag, annis och clara åka slalom, haha eller ska prova snowboard istället, kommer bli kul..undra hur det går! bilder kommer nog imorgon på kvällen eller något efter vi åkt.  får se hur uppdateringen blir de två kommande dagarna. pusss ha en fortsatt bra helg
gammal bild men ni ska veta att jag tycker om er nåågot ganska himla väldigt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0