I wonder much about you

är hemma. är trött. är sliten. har ont. mår inte bra. orkar inget. är stressad. mår inge vidare. önskar det kom ett mirakel just nu som hjälpte mig med allt jag funderar på. lyssnar på lugn musik, nästan depp.
hehe jag är positiv nu känner jag.. men jag har tur. isabelle gjorde mig gladare i telefonen när hon pratade med mig nyss. annis smsar roliga sms. jag har bra vänner, alla mina är världens bästa! har precis tränat som är både + och - eftersom att jag fortfarande är förkyld och vi hade värsta fysen i början. menmen. har tränat och känner mig bra ändå!
tack och hej, puss och godnatt - ska försöka lägga mig tidigt idag(kvart i elva) 


Kommentarer
Postat av: ithinkyouknowwhothisis?

älskling, du kan alltid ringa till mig när du är deppig okej? för vi skrattar oavsett om det är roligt eller ej! jag älskar dig över allt annat, utan dig skulle jag aldrig vara den person jag är idag! tack för att du finns du gör dagarna så sjukt mycket lättare genom att bara le med din tänder!

-:dina tänder är som stjärnorna gula& glesa! ne usch fy bläää isabelle va fan säger du???? nu snackade jag visst lite om mig själv sorry, men du förstår poängen! det kommer alltid vara vi jag är kär i dig!!! ++ pussssssssssssss

2012-02-06 @ 22:27:27
Postat av: anna-sara

duuu är bäst!! hihi tycker du jag skickar roliga sms! :D

2012-02-07 @ 18:11:28
URL: http://annasaraaclason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0