You are stuck in my heart and we can go anywhere, whatever the reason you are, so stuck in my heart

jag är i en annan värld, helt lost. 
där jag ser och tänker på en kille, en enda kille.
han är det finaste jag vet och han gör mig så lycklig.
i hans sällskap, där jag alltid ler och skrattar,
där trivs jag som en fisk i vattnet eller en magnet på kylskåpet(hehe skämt o sido).(fast det är sant!!!!!)
det känns så tryggt att kunna lita på sin kille,
och någon som jag vet aldrig skulle kunna göra något dumt(mot mig).
att känna hans varma kropp tätt intill min, eller hans händer runt min midja, det är det bästa som finns.
jag kan och vet inte hur jag ska beskriva min kärlek till honom, jag har aldrig känt såhär, det är det enda jag vet.
att känna att man kan gå hur man vill och vara den man är, utan att han ska bry sig, är underbart.
han är inte som någon annan kille jag träffat, han är speciell, för mig.
Jag hade aldrig kunnat tänka mig någon bättre, han är den finaste på jorden i mina ögon.
 
Jag älskar Dig Markus  ♥
 
 
najs bild, lööl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0