NOBODY KNOWS

hejjjsvejs
jag har faktiskt inte orkat bry mig så mycket om bloggen på detta lov, kanske ni har märkt?;)
nej men jag har ju somsagt inte alls ofta varit hemma, har då därför inte hunnit blogga! den senaste veckan som varit så har jag bland annat jobbat, och det passade ju inte alls bra eftersom att det var toppen väder hela veckan, och nu har även all min färg från kreta fjällat bort... jaja sånt är livet!!! 
i fredags efter jobbet drog jag och isabelle till clara, vi gjorde oss iordning, dansade till hög musik och taggade fest. runt halv tio drog vi vidare med partybilen till öms, där vi dansade loss och träffade mycket bra folk! de var även gulliga och sjöng för mig klockan tolv på natten, då jag nämligen fyllde år!!! wohoo
igår fyllde jag alltså 17 bast, och det firade jag med familj, släkt, vänner och pojkvännen min. det började med pannkaksfrukost för min del, sedan drog vi till bowlinghallen där jag slog ma boyfriend, haha de najs. sedan träffade jag kompisr på kvällen, och nu när jag har vaknat är jag väldigt trött..
Jag har precis duschat, ska även göra mig iordning eftersom att släkten kommer på besök sen för att fira mig, lite fika osv. blir la gaatt!!
 
Sedan får jag se vad dagen bjuder på, det skulle ju vara bra väder idag, men nej det har jag inte sett ännu.... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0