HISS OCH DISS

jag hissar FÄRGGLADA träningskläder, när man har nya träningskläder som också är färgglada och snygga, då får man mer motivation till att använda de och även börja träna!! så känner iallafall jag!
jag har satt ihop en liten bild här med flera färgglada plagg som exempel!
de gråa/rosa/vita träningsskorna längst ner till höger, sådana har jag och de är as sköna verkligen! de som tillverkat dem har gjort "två par skor i ett", alltså de är mjuka och bekväma, och de är till för gång/PW och springskor.  
finns/fanns på stadium för ca 1300 kronor, dom är riktigt bra!
 
 
 
 
 
jag dissar detta regniga och tråkiga väder som har varit nu på sommarlovet... 
det har förstört massa planer som skulle ha blivit av i sommar om inte detta väder kom och förstörde.. jaja.
Jag var dock i Kreta som tur var, jag fick alltså underbart väder en hel vecka ialf!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vart hitta du dom aprikosa shortsen???

2012-08-25 @ 18:30:45
URL: http://lovice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0