FÖRSLAG

tjeeennaa
jag mår bara bra, jaapp! nu har skolan satt igång och jag sitter här med musik i öronen och jobbar. hehe eller gav en liten tid för er.. hehi
igår började ju skolan, fast de va ju mest information osv.. har även fått vårat schema, och ja jag tycker det var riktigt bra! jag är NÖJD.
 
...i söndags då, efter släktkalaset, så drog jag till karlsborg. Jag tillbringade kvällen,natten,morgonen och förmiddagen med min bästa markus.
Sedan tog jg bussen till skövde ocj träffade isabelle, vi gick omrking på stan och tog sedan en fika på gräddhyllan. Jag sov även hos henne den kvällen, tills igår, då skolan började somsagt.
 
 
detta inlägg var väldigt tråkigt, men ska försöka förbättra mig och göra det roligare!!!! GE ÄVEN GÄRNA FÖRSLAG, puss
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder på ditt rum !

2012-08-22 @ 17:31:43
Postat av: Lovisa

håller med ovanstående kommentar!! hmm men kanske lite vad som ger dig inspo, typ inspo bilder osånt!

2012-08-22 @ 18:23:22
URL: http://lovice.blogg.se
Postat av: lins

kör på "dagar-grej"

2012-08-22 @ 18:42:33
Postat av: Kolle

kläder! Du är så bra på sånt och ser alltid så bra ut:) Hur tänker du typ när du sätter ihop outfits oså? hihi

2012-08-22 @ 19:58:12
URL: http://kolbrunkatarina.blogspot.com
Postat av: CLARA ÄR BÄST

HISS OCH DISS.
RIS OCH ROS.
PLING OCH PLONG
SING A SONG.

2012-08-23 @ 12:07:02
URL: http://neclavi.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0