you're my biggest fan

hej på er. det var ett tag sedan, eller knappt en vecka sen hehe..
men somsagt, ni vet att jag är lite sisådär just nu på bloggen.
förra veckan hade jag muntligt nationellt i svenska, gick faktiskt bra! den här veckan har vi två nationella prov, svenska läsförståelse hade vi idag, sen på torsdag är det skrivdelen, hehe får önska mig lycka till.
vi har inga läxor eller annat i skolan förutom nationella, så de är väldigt skönt! får en hel del fritid nu eftersom att vi också har uppehåll i handbollen.
skolan är förövrigt riktigt rolig(fattar inte att jag menar det, men det är mina vänner jag har att tacka), eftersom att jag har mina fina vänner, roliga som attan!! you go girls!

Nu har jag precis varit ute med sofia en stund, det var meningen att vi skulle ut och gå, men blev mest sittandes i stora gungan på heneskolan hehe.. jaaaja det är roligt att prata lite och så, vi träffas ju inte allt föör ofta förutom när vi tar våra promenader nästan every sunday heeehe. love you maah girl

jag ska försöka uppdatera mer nu, och jag menar det verkligen! pusspusss på er
sötisallan från våran lab igår haha
när jag clara och annis tog en fika på stan i fredags, muums
frida och jag i lördags hos henne, jeeeekla roligt, har saknat den töösen!
en väldigt fin bild jag tog efter att jag varit ute på en löprunda i slutet på förra veckan hehe..
'
min och fridas goda smoothies vi gjorde i söndags efter att vi vaknat!
min outfit från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0