Would you dance if I asked you to dance?

båda klasserna i handel 1 bowlade och jaa det gick faktiskt bra för mig haha! ledde i våran grupp hela tiden tills de två sista kasten som clara då gjorde strikear på och vann för de, himla tur den tjejen har!! hihi men iallafall det var roligt! innan bowlingen var det även tipspromenad ner till arenan, där vann våran grupp också, hehhe fick dumlegodisar osåå. maten vi fick var på o'learys, mycket gott! + cola. har varit på stan idag och köpt mig lite kläder och en ring, kommer in i något inlägg om ni är intresserade, tror jag att det gör haha! snart ska jag börja packa, sedan drar jag till klädprovning, alltså träningskläder, sedan träna! imorgon är det fredag och gött som tusan!!! åker till göteborg på cup imorn med, blir la kuuul. puuusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0