you are too good

glass och chokladsås i stora mängder, jaa det är gott. och det är precis vad jag äter nu, så nyttig som jag är... fast  jag tycker inte att det gör något u när jag tränar typ varje dag, så himla mycket träningar verkligen..! min vecka med träningar, och nu visar jag bara träningar.
söndags: match
måndags: träning med laget
tisdags: på morgonen specialhandboll och då var det väärsta fysen, på kvällen match med laget
onsdags: styrketräning
torsdag/idag: på morgonen specialhandboll, ikväll vanlig handbollsträning med laget + löpning
fredag/imorgon: specialhandboll på morgonen

JAPP DÄR ÄR MIN VECKA MED TRÄNING.....wooow, alltså får se hur detta kommer gå, bara nu har jag ont överallt hehe, träningsvärk och sånt ja. nu ska jag äta upp min glass innan den smälter!! skolan går heelt perfa, alltså roliga klassisaaar oså nu med, men ha de bra guys!! Puuss

BILDER KOMMER...sorry hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0