so, now I know

hej igen! fredagen blev bra, bion var bra/sorglig men bra hehe. maten var god. på festen var de härligt folk, mycket goeett. sov hos isabelle till igår och vaknade runt elva, drog hem med 11.35 bussen och var hemma runt halv tolv efter två bussar. klippte halva gräsmattan som jag aldrig har gjort förut så de va duktigt tycker jag! efter de duschade jag och såå, sedan drog ja till tibro och mötte johan sedan hem til honom. kom hem igårkväll, och tänkte vilken riktigt bra helg det började med och allt. nu är de bara idag kvar, den ser ut att bli bra. SNART ska jag sticka till billingehov där jag möter frida, vi ska kolla på hockey. sedan ska jag träffa sofia och alexandra på stan och fika/äta mat, så tror vi att det blir. hoppas ni har haft en riktigt bra helg som jag! puss&kram skumbanan
flumbilder sen i somras, bjuder pååå hahahah omg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0