du gör de bästa stunderna

idag hade jag fys på specialhandbollen imorse, ja svär den va jobbig tyckte alla! efter den hade vi matte seeen mat, klockan tolv var vi uppe på billingen och skulle orientera, gick braabra! bara att de va lerigt,blött,halt osv... hehe typ halka och snubbla o lite så men annars gick de supreeemas. slutade tjugo i två och efter de var jag med isabelle, vi gjorde banan med choklad i ugnen, såå fruktansvärt gott!! med glass till med hehe. sen after that stack jag på träning och kom hem för en och en halv timmasen typ. har pluggat lite engelskaglosor som är tills imorgon, har även suttit vi fejaan. men nu ska jag ta och äta något sedan kolla efter lite kläder till skolfotot imorgon. SERIÖST, jag hatar skolfoton. och varför???? jo för att jag har blivit dålig varenda år, och då menar jag verkligen VARJE GÅNG! föruom i ettan typ eller nåt för då var man ju gullig, men uusch har inte varit ett dugg nöjd ett enda år.. jaja de får bli som de blir. HAR massa bilder från orienteringen och de idag, men hinner/orkar inte lägga in dom på datorn nu för orkar inte hämta sladden hehe... kommer nog inom kort I think. EN SAK JAG TÄNKTE FRÅGA ER?! kommer imorgon TROR jag, håll utkik människooor!! puss och kram
bilder från skolan typ igår eller nååt, söttttt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0