about my days

ja men i förrgår då. fredags: efter att julia kom så stack vi till stan, var där runt åtta tror jag. vi träffade massa härligt folk och var med dom till vi drog hem. de skulle äta på donken så vi satte oss där vid tio och typ sen så blev de slagsmål.. asså shit de va läskigt. hörde någon gapa, så vi alla gick dit för att se va de va. en typ kille på över 20 år eller nåt han slängde en annan stor kille på bordet, slog han i ögat så de börja blöda därifrån, han klämde på den andras brutna arm osv..sjukt. ´vi drog ut sen när den ena hade stuckit, där stod han.. den läskiga som gjorde allting, var as rädd men som tur var va jag och julia med bra killar, riktigit bra! han gick förbi oss sen där snubben men sen kom polisen ialf. hem runt elva och sen satt jag och julia o skypa till typ halv fyra på natten, inte braa för sen skulle jag upp vid halv nio dagen efter för att sälja korv på coop med några i laget haha! lördag: ja sålde korv dåå, sedan stack jag till stan och mötte frida och köpte lite kläder. efter de när frida stack hem träffade jag massa killör igen och var med dom tills blagge och alexsandra kom. då var de vi alla, runt halv sju tog jag bussen till ryd med dom, men sen kom mirlinda på bussen och vi två stack till haris och edo och sen kom hem igårkväll. söndag/idag: nu ska jag dra till stan med mamma och köpa skor haha, längesen ja gick med henne asså så de blir nog bra! efter de drar jag till billingehov och kollar hockey med frida, sedan vid fyra har vi match mot sävehof och det är första seriematchen, TAGGATagga!! pussss, bilder kommer haha... hinner tyvärr inte nuuuu för måste åka nu, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0