you rock girl

varit i göteborg idag och fick med mig kläder och sånt hem. var där med mamma, moster och kusin. heeerre de va ett tagsen, riktigt längesen! en mysig dag belv det helt enkelt. när jag kom hem packade jag snabbt ner saker och kläder för att jag sedan drog till sofia där alexandra och martina var. vi gjrode oss iordning, klädde ut oss eftersom halloween haha. sen väntade på mirjam,esther,jonna,amanda och hanna. drog hem nu eftersom domargrej imorn. och bilder kommer är jag fått dom eller nåt. tack för kvällen!! kram

"just nu" bild. hade på mig vit t-shirt som v klippte och tog "blod" på. sen typ gjorde värsta äckliga köttsåret i pannan... asså aaaas äckligt. det kommer mer bilder på allt det i annat inlägg. för nu är de en dålig bild där jag också tagit bort mycket från hur det har varit nu på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0