images provide memories, oh no

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött/glad/lugn/slapp.. allt typ haha
Favoritgodis: marabou och surisar hihi
Är det nåt du absolut inte äter: hmm..fiskbullar
Kläder just nu: bytt om nyss till mjukiskläder, såå mjukisbyxor, tjocktröja,trosor,bh,t-shirt,strumpor
Musik just nu: lighters - bruno mars,bad meets devil
Vad sa du senast: ja, hon var ute
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte?
Sommarplaner: ha kul fan
Hur många kuddar sover du med: två
Favoritväder: varmt och sol. elleer dåligt väder och vara inne o kolla film med mina godingar!
Spelar du nåt instrument: neep
Morgon- eller nattmänniska: olika alltsåå!
Sparare eller slösare: köper massa kläder o skit hela tiden, meeen får pengar ändå så mest slösare kanske hehe..
Tror på liv på andra planeter: ingen aning?
Kommer du ihåg din första kärlek: yep
Älskar du henne/honom fortfarande: inte på det sättet nej
Har du några homosexuella vänner: haha vet jag inte
Tror du på mirakel: vet inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ?
Ser du på kärleken som ett misstag: neje
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag
Bio eller promenad: mysigt både
Är du kittlig: ja..
Snarkar du? nono
Stjärntecken? lejon
Rädd för insekter? haha ja, ialf spindlar och andra äckliga...
Äckligaste insekten: typ alla
Största svaghet: vet inte, yyycket kittlig, eller typ att sluta skratta när man verkligen inte får skratta...haha!
Det här är jag bra på: le :):):)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? höra vad andra tänker och tycker om personer
Vad vill du jobba som? vet inte heeelt än
Chips, morötter eller godis? godis, eller olika. beror påå
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har funderat på pierca navlen, vet inte nu hehe. sen kanske tatuera något litet på typ handleden, eller nere vid smalbenet/ovanför foten.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) både två eftersom att vi håller på och river och ska göra om nu haha
Gungar du på stolen? kan väl hända
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? får vi se!
Vilken hand håller du gaffeln i? när jag skär så är det vänster, men om jag bara håller i gaffeln är det höger hehe

you are good, gammal bild på mig och några i laget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0