ops..

dålig uppdatering igen...sorry. men har försökt göra två mobilinlägg men det har inte gått, alltså de kom inte upp...vet fan itne varför alltså... cp!? jaja nu kommer ett ialf! helgen var helt grym, huuur mycket skrattt somhelst och spelade matcher med mitt bästa lag. igår var de skola och efter de kom isabelle hem till mig, vi gav våra presenter till varandra som är försenade hehehe... jaja men bättre sent än aldrig! idag mådde jag inte bra eftersom att de blivit värre efter helgen, såå jag stannade hemma och har precis gjort klart min engelskaredovisning som jag ska redovisa imorgon, ska nog öva lite meed. men ialf senare måste jag gå på en körskolekurs för att sedan börja övningsköra bil, den är bokad så måste gå på den. hoppas jag mår bättre då med, och sen kan jag övningsköööra! hahahha vågar typ inte men.. hejdå folket vi hörs, puss!

bild från veckan

få bilder från usm, riktigt snygggaaaa...ehhe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0