all night long

haha bra update igen....alltså det får bli såhär upp och ner nu för jag hinner inte alltid och de går inte jämt med mobilinlägg heller för de cpar ibland! var yss på festen jessica har, tvungen att dra hem nu eftersom att jag inte kunde komma hem senare på något sätt och sen har jag målvaktsträning på morgonen vid 9 imorgon...kuul. såhär har min dag varit: skola med bara en lektion så himla gött!, sedan drog jag hem o duscha o så. efter att julia o viktoria slutat så drog jag till julia senare och då gjorde vi oss iordning tillsammans osåå, sedan stack vi till festen med bra folk! mycket bra. nu ska jag prata lite med kompisar på skype och får se hur länge det blir, annars drar jag till sängen sen. PUsspuss
innan vi stack, julllan jag och vikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0