why so serious

igår var en bra dag, riktigt bra! skola och sluta tidigt, sen stack jag och hem och lämna väska o sånt, hämtade även min skolkatalog istället för att vänta på att den skickas hem, så kollade i den lite innan frida kom. efter att hon kom så hämtade isabelle o dom upp oss och sedan var vi i timmersdala hos isabelle. kvällen bestod av skratt,idol,mys,flöt osv.. även lite slagsmål för min och isabelles del, då frida filmade. och då menar jag, vi var typ seriösa....hahahaha så himla kul . älskar er tjejer, ni är grymma....JÄTTE FAKTISKT! jaja men nu har jag precis packat klart för ska dra till usm idag med laget, har samling om 35 minuter så måste sticka nu för ska till affären innan oså, pusspsuss! hörs ikväll om hur det gått :)
bilder från skolan igår med mina godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0