min fot vaaaaa

i skadevi i helgen blev vi gruppetta, vann första mot kärra med 15-6, andra mot eslöv med 15-6 där med. innan sista gruppspelsmatchen mot stenungsund så stukade jag foten på uppvärmningen, landade på en boll typ 1 min innan matchen skulle starta. min fot knäckte till och jag var tvungen att komma av planen så en ledare bar mig. jag kunde knappt gå på den och en utespelare fick ställa sig i mål, jag sa att jag kunde försöka men de gick inte alls bra för jag hade ont som bara den och var tvungen att gå av planen igen. så utespelare fick ställa sig i målet igen och matchen blev 9-8 till dom andra eftersom att vi inte alls spelade så bra som de andra matcherna, men även inte hade någon riktig målvakt. blev gruppetta ändå och så glada! vi åkte ut i kvartsfinal i a-slutspel mot Sävehof med 10-8, då vi fick låna in en 97a målvakt för att jag inte fick stå pga min fot. den var som en tennisboll, lovar, så himla stor, svullen och äcklig. igår blev den röd/lila/blå och det håller i sig. det känns ändå bättre och bättre för varje dag, börjar känna mindre och kan börja gå på den. måste bara träna upp den igen, mitt ledband har ju töjts ut.. såså nu vet ni haha
goa bilder oså.... märke från bandaget, olika färger pga stukningen, fetto fot pga svullet osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0