I know I'm not alone

har precis vaknat och ligger i isabelles säng nu, vi la oss runt tre så hon lär säkert sova ett tag till. hade det riktigt bra. tittade på tv, dator, pratade, skrattade osv. det blev en lugn fredag eftersom att båda var trötta efter en skolvecka, japp så blir det! en riktigt bra fredag. sedan la vi oss och kollade på film innan vi somnade.
glömde berätta hur dagen igår var, skola först då, började fem över halv tio och slutade två. hade tre lektioner, våra fredagar är grymma alltså..heelt ok. jag väntade på isabelle tills hon slutade och sedan martina. vi gick till stan och kollade lite, sen tog vi en fika på rådhuset, älskar de stället! så mysigt och så mycket gott. efter fikan drog jag och isabelle hem till mig där jag packade för att sedan åka hit, till timmersdala. sen har ni nu fått reda på resten, pusspuss hörs senare!!





bilder från igårkväll, mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0