bra start, dåligt slut

japp, min dag har varit som rubriken säger. började skolan klockan åtta och slutade 10. vi visste inte om våran lektion efter maten skulle bli inställd sen för ingen hade sagt något om de, så vi stannade och åt och väntade..det visade sig att den var inställd..så väärt egentligen. har 3 skiten på min mobil, asså abonnemang. det va värsta konstigt idag för oss som hade de, så det gick varken skicka eller ta emot sms eller samtal.. fan va sur jag blev. kunde inte svara på något som hade kommit innan då, eller smsa när jag skulle träffa min kompis på stan osv. när jag skulle hem så kunde jag inte ringa heller, skulle ha skjuts liksom. så tänkte ta bussen, och nee då funkar det ju inte att skicka sms-biljett...
tillslut fick jag ta och gå hem, efter typ 5 km var jag hemma och jag orkade knappt gå mer än vad jag gjort på stan haha.. så de tog sin tid, näästan 1 timma. kul säger jag. min dator åkte även i golvet när jag tog ut mina saker ur skåpet idag när jag skulle hem..några märken blev de men ingen större skada hoppas jag. det verkar vara min dag idag, verkligen...
nej nu ska jag sluta sura och sätta mig i soffan ett tag innan stryketräningen på gymmet börjar. hejsvejs
dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0