YOU KNOW IT..OR NOT

okej, jag vill göra något annorlunda och så att vissa som kollar min blogg och kanske inte känner mig så bra får en lite lära-känna-grej hehe, eller får reda på lite smått kaanske. inte så mycket men de räcker för de här dagarna. men kom på att jag åker utomlands på fredag, så dagarna fortsätter efter varandra om jag hittar datorer på mallorca, eller så gör jag lite mer innan jag åker och sen kommer de andra när jag kommer hem, får se hur de blir.
Day 1: Ten men you think are really handsome.
Day 2: Nine things about yourself.
Day 3: Eight good singers.
Day 4: Seven things that cross you mind a lot.
Day 5: Six ways to win your heart.
Day 6: Five things you like to do.
Day 7: Four things you can't stand.
Day 8: Three blogs you really like.
Day 9: Two favorite songs.
Day 10: One confession.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0