somebody like you

jappjapp, dålig jag är på att uppdatera!!! meen i söndags efter att isabelle åkt hem från mig, för hon sov här. då
åkte jag till frida, och vi tog moppen till karstorp och hoppade i och bada där, kallt som bara den i luften, men i vattnet var de rätt skönt faktiskt!! sen åt jag, isabelle och frida på benidorm på kvällen och snackade. sedan sov jag hos frida. och var där tills igår. på kvällen gick jag en promenad med min lovisa, de va skönt att prata med henne för de va ett tagsen. sen idag har jag varit på stan med martina, sen när hon åkte hem träffade jag elin och franca och var med dom ett tag. NU ska jag nog snart till julia troor jag! sen packa lite om jag hinner. HA DE BRA PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0