my pickpack



fin o så efter en sånhär dag känner jag, inge smink och grjer ne de är fiiint. efter träningen igår hoppade vi i sjön med träningskläder, gött som bara den!! idag har jag varit i göteborg, kollat gothia, väntat på mat i evigheter och ätit, åkt tåg, varit i stan här i skövde, varit ute på en promenad och pratat med sofia, packat, packat och nu är jag klar med packningen...nästan. hahahah har jämt med för mycket och de kommer bli nu igen, och jag märkte också att jag har med lite för mycket "vanliga" kläder som inte behövs så mycket....haha jaja de får bli så, kan inte bestämma mig vilka ja ska ha annars ;). men nu ska jag bara hoppa in i duschen och sen göra klart lite grejer inför imorgon då vi åker till åhus som tar nästan 6 timmar eller nåt. men iallafall den cupen ska bli så himla rolig!! beachhandboll, vi bor precis vid havet,stranden,planerna och allt!!! yeaaa längtar som bara den nu asssååååsåsså!!! MEN NU SKA JAG GÖRA KLART OCH SEDAN IN I DUSCHEN SOMSAGT, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0