i'm happy with you guys

kebabsallad eller grekisk sallad? onyttig eller nyttig?
JAG VET INTE Å...... haha vad ska ja ta?!?! fååår se. men iallafall idag när isabelle vakna här hos mig, vänta vi på frida och sedan tog vi tre bussen till örlen. kan säga att våran dag har bestått av bad,skratt,sol,skratt,mat,skratt,dricka,skratt,skratt,bussresa,skratt,skratt och ännu mera skratt. haha sjukt, tror vi var trötta eller så. här kommer några väldigt fina,gulliga,snygga,söta och seriösa bilder från idag som jag hoppas att alla bjuder på hehe annars blir de inte kul för mig sen när dom har sett detta inlägg...
efter badet så fin och sminkad och iordninggjort jaaa. notnotnotnot
hihihi fiiiint!! fast de blev inte så dåliga på dom andra så nu behöver jag inte vara räddd.. även fast jag inte skulle varit de meen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0