Day 4: Seven things that cross you mind a lot.

1. hur det skulle blivit om jag dog, hur många som skulle reagera och brytt sig typ
2. hur gymnasiet kommer blir och vilka som kommer komma i min klass
3. vilka av mina nuvarande vänner som jag kommer hålla kontakten med när jag är äldre
4. hur mitt liv kommer se ut när jag blir äldre, typ familj,jobb osv
5. vilken stad jag hade bott i om inte skövde?! finns typ as många andra i sverige ju, eller a över huvudtaget
6. vem jag kommer bli tillsammans med när jag blir äldre om jag blir det, haha och om jag hittar någon bra;)
7. hur jag hade sett ut om jag var kille, utseende, oså om jag hade varit längre typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0