Day 2: Nine things about yourself.

1. jag är glad och skrattar väldigt ofta när jag är med mina omtyckta vänner!
2. jag shoppar typ jämt när jag är på stan, eller i någon affär eller liknande..hehe inte bra
3. när det är dåligt väder ute och jag är själv så blir jag typ depp..haha!
4. jag är väldigt ofta med kompisar
5. jag är en person som ibland bryr mig mer om mina vänner än mig själv
6. jag tycker det är störande när folk tror dom är bättre och snyggare än alla, (man ser ut som man blev till, inget man kan ändra på!?)
7. jag tycker britney spears gamla låtar som t ex. lucky och stronger är bra nu, de va så längesen ja lyssna på dom, typ 3an?
8. jag tycker det är mycket roligare att åka på cup med mitt handbollslag än träningar
9. jag älskar att åka utomlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0