åhus med mina brudar var..

..underbart! vi åkte ner tisdag morgon och efter 5 timmar ungefär var vi framme. vi la snabbt in alla väskor i vårat rum där vi skulle sova, tog på oss bikinin och tog med handduken några få meter ner till stranden och havet. så himla bra var allt! så lycklig!! havet var överraskande varmt och skönt! hoppade från den långa bryggan och hopptornen, ALLT var så underbart, somsagt. tyvärr så hade jag inte med kameran dit...fan ville verkligen det!! kändes som utomlands då nästan asså, seriöst. på kvällen drog vi i laget till en mysig restaurang precis vid stranden och havet där och åt god tacobuffé. efter de stack vi till beachplanerna och kollade finaler för de lite yngre. var där hela kvällen och hade de allmänt mysigt. vi la oss och somna efter ett någon gång på natten, sedan gick upp vid halv nio på onsdagen och gick till hotellet och åt hotellfrukost, gott jaa! spelade massa matcher, gick inte braa haha! eller ledde hela tiden tills typ 2 minuter kvar i varje match, så förlorade med 1 mål osv..inte våran tur:) aja, allt var roligt och de va första gången vi spelade beachhandboll så de va bra ändå! på torsdagen vaknade vi och började packa ihop våra saker, sedan till den goda hotellfrukosten igen. efter gick vi till alla beachhandbollsplaner igen och kollade på vårat andra lag som spela. den dagen spela vi massa matcher igen och tittade på matcher, i slutet gick det bättre och vi vann fler matcher o kom till c-final där vi förlorade i ösregn, men fick medalj iallfall haha! cupen gick inte så bra, men har haft otroligt roliga dagar! minnesvärt säger jag, riktigt bra har det varit. åkte hem runt elva på kvällen någon gång, i ösregn,åska och blixtrar..har aldrig varit med om så mycket. vi stannade lite påvägen så var hemma vid fyra nu inatt, la mig direkt och har inte sovit alls mycket till idag, aja är rätt pigg nu iallafall. har precis packat upp mina väskor och lagt riktigt blöta, äckliga,sandiga,leriga kläder i tvätten..inteee fräscht. NU SKA JAG HITTA PÅ NÅGOT, men blir ju förfan depp i de här vädret....usch
mer bilder kommer, men de cpa nu så dom kommer i något annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0