all I want is you

min fredag har bestått av två lektioner i skolan, slutade tidigt. efter de drog jag och annis till stan. jag köpte julklappar, nästan klar med alla mina nu, så hiimla gött! brukar alltid vara sen med julklappar, typ någon dag innan julafton men nej nu har jag vänt på det känner jag, bra emma!! köpte även lite eget till mig hihi. senare gick vi till rådhuset och tog en fika, efter en halv timma kom frida, elin och sofie så vi satt där länge med dom och pratade, mysigt! har varit hos en familj nu på kvällen, några vi känner som fyllt år. den här fredagen blir annorlunda och lugn, men så blir det när jag ska upp tidigt imorgon och åka till göteborg och spela usm som är tills på söndag. ska packa imorgon också innan vi åker för orkar inte de ikväll haha...
bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0