home sweet home

har ju inte blivit någon uppdatering under de här dagarna när jag varit i göteborg och spela norden cup, har inte haft någon tid till det men även ingen dator så då blir det tråkigt med bara mobilinlägg utan bilder. det har gått hyffsat i cupen, vi fick tyvärr otur med lagen i gruppen.. norges bästa lag var i våran grupp, danmarks bästa lag var i våran grupp(som även vann hela norden cup med många mål), det sista laget i våran grupp var västerås/irsta som är ett riktigt bra svenskt lag. förlorade gruppspelsmatcherna, det gick upp och ner och vi ledde o låg under, men somsagt vi hade riktigt bra motstånd så det är inget att klaga på. när vi sedan började med slutspelsmatcherna pch placeringsmatcherna så vann vi allihopa! det var bra tjejer, riktigt bra spelat! efter att cupen slutade igår så stannade jag, mamma och pappa kvar i göteborg och åkte till frölunda torg, ett stort köpcentrum! gick in i varje affär för att leta efter en bättre nyårsklänning osv, men mycket var slut och jag var velig så hittade ingen.. men köpte lite andra kläder som jag kan visa senare! var hemma runt tio igår så då orkade jag inte sätta på datorn och skriva inlägg, var helt slut..
idag får jag se vad som händer på dagen, är även lite osäker hur hela kvällen blir. jag tar det som det kommer och det blir nog bra md mina vänner.  HA EN BRA NYÅR! PUSS
lite bilder från två av våra matcher, båda de vann vi. röda tröjorna är hemmastället och vita tröjorna är vårat bortaställ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0