you are a real friend

varit på elin esplanad och stan idag. elins blev det typ hela tiden, men påväg hem tog jag en snabbis in på bikbok på stan. så himla mycket folk överallt, typ flera meters kö till både provhyttar och kassorna om man skulle handla...segt. imorgon åker jag till göteborg med mitt lag och ska spela cup, är där tills på fredag. hörs nog på något mobilinlägg kanske, annars skriver jag mer imorgon. puss
det jag fick med mig hem från mellandagsrean idag:
bild 1: halsduk + bh
bild 2: skön och varm kofta
bild 3: en till stickad kofta
bild 4: svart tischa med en volang typ, alltså två olika längder. inte vanligt tyg på den
bild 5: linne med rosett, den är heller inte vanligt tyg
bild 6: guldglittrig t-shirt, längre i bak
bild 7: allt jag köpte
efter mycket slalom bland alla, tog vi kycklingsallad på Wayne's Coffee!

Kommentarer
Postat av: a real friend

jag älskar dig, emma! du betyder allt för mig. you are a real friend!!!!!!! <3

2011-12-27 @ 11:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0