massa julklappar, NÖJD

jaa min helg har varit fullspäckad, eller rättare sagt igår och idag. igår firade vi ju jul hela dagen och kvällen. idag åkte jag och pappa tidigt till media markt för mellandagsrean började, det var kö över 200 meter med folk utanför innan det öppnade klockan åtta imorses. inget roligt och veta så tar allt lite snabbt nu, vi kom in och skulle kolla på en ny systemkamera till mig för j tycker inte att min är bra längre.. en säljare visade några och vi gjorde tillslut ett riktigt bra kap!! en ny nikon, drygt 8000 kronor. himla bra faktiskt, det var den värd kan jag säga! så nöjd, tack pappa och mamma♥.

efter det så åkte vi hem och gjorde oss iordning osv, sedan klockan ett åkte vi till min moster med familj, mina kusiner med alltså. mormor och morfar var även där. vi åt god mat och efterrätt, tittade även på gamla filmer från när vi varit i sälen och idre för flera årsedan.. haha skrattade hela eftermiddagen alltså. runt fem idag så åkte jag och pappa och övningskörde, första gången för mig och det gick så förvånande bra, jag har redan börjat övningsköra och starta i backe! åå riktigt nöjd hihi. har nu spelat spel med min familj, ett roligt spel som mamma och pappa köpte till våran familj till julafton haha..
på bilden är det klänningen jag hade på julafton, till den så hade jag även på mig svarta shorts, svart/genomskinliga strumpbyxor/leggings + en svart kofta
några av julklapparna
m bäästa kameran och nagelgrejer
pengar, trisslott, biobiljett och presentkort
lite bodylotion, tvål, balsam och deo
en as myyysig tröja och strumpor
grejer från the body shop, luktar goott
biljett till finalen i melodifestivalen + 500 kronor
2550 kronor av mamma och pappa + allt annat jag fått av dem.
taaack alla ni är bäst!!!
lite julklappar har jag inte fått med på bilder, men det kommer nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0