we are the best anyway

vi vann igår första matchen med 26-18, andra vi spela igår förlorade vi med 19-18... ledde med två mål när 5 min kvar men vi steessar ju såå. tredje matchen, alltså den var idag, den vann vi med 24-16 tror jag. sen sista idag vann vi över gruppledaren/gruppettan med 19-18. dom förlorade även bara mot oss. så vi och ett annat lag låg lika i målskillnad. men efter målskillnad eftersom att det var samma, så går man på gjorda mål, och eftersom att dom hade gjort 86 mål sammanlagt i steg 3 och vi 85, så gick dom vidare. jävla surt alltså.. ett mål. +att vi hade förtjänat att gå vidare.. jaja så är det ibland, oflyt
nu har jag läst lite i engelskaboken som ska va utläst på torsdag. satte mig framför tvn nu också och väntar på att beck ska börja. skola imorgon och en dag närmare, lovet och julafton. kram
bild från när vi mötte heid, bortastället på för att dom var röda.. så himla fult haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0