JULAFTONS MORGON

vaknade tidigt idag konstigt nog.. nu ska jag sätta på julkalendern, avsnittet från igår för det missade jag. sen kolla på julkalendern när det börjar på morgonen senare. inte för att jag har hunnit följa de, har sett de första 8 avsnitten typ, sen nu de två senaste.. tråkigt nog. för mig är det en grej jag gör varje år typ, mysigt att titta på den, liksom en tradition. har precis öppnat julklappen som låg i min julstrumpa, en parfym fick jag, behövde faktiskt det för mina börjar ta slut. först idag så åker vi till min farmor, kusiner och släkt på pappas sida. sedan åker vi vidare till min släkt på mammas sida, blir en rolig dag. ikväll öppnas det även julklappar här hemma, dem som ligger under granen hihi. HA EN BRA JULAFTON, GOD JUL
nu kommer några bilder från igår
pappa när vi pyntade, tråkig gran än så länge
granen när den nästan var klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0