dagens osv

japp, här fick ni lite bilder på kläderna o så jag såg ut idag. ganska enkelt men ändå något extra.
har varit i skolan idag, sen på stan en kortis med clara. jag har även hunnit med att träna och sen skrivit en uppsats som ska vara inlämnad senast imorgon klockan 23.59, för mycket information för er men så blev de hehe.. snart klar så ska nog skicka in den ikväll eller imorgon på morgonen eller nåt innan skolan. jag börjar redan tagga jullov!! imorgon börjar vi klockan nio och slutar halv elva, vi ska ha de allmänt mysigt i klassen och sen bara lunch kvar, inga vanliga lektioner! de två senaste dagarna har vi haft fika/godis/spel och oseriöst nästan varje lektion, snacka om gööttt.
hörs imorgon för nu ska jag fortsätta baka med min bror, konstigt nog så frågade han mig om jag ville baka med honom för han ska ta med det till skolan imorgon, alla i hans klass skulle tydligen baka osv. haha ovanligt att han är i köket. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0