childhood

i fredags åkte jag till isabelle efter skolan, vi gjorde iordning lite hemma hos henne och väntade på goa brudar! efter att elin och lisa kommit så gjorde vi mat och hade de rktigt bra!! vi va ensamma hemma och efter vi ätit spelade vi spel "med andra ord", skrattade och mycket mer. skrikande och tjoande blev det också. mycketmycket trevligt! kvällen vaaar god. tack mina tjejer 

igår(lördag) så vaknade jag hos isabelle och var trött som tusan efter kvällen innan. jag åkte hem runt tolv och då åkte jag och mamma och kollade på möbler till våra ny omgjorda rum i huset, jag kollade även på möbler till mitt rum. det var inte längesen som jag gjorde om i mitt rum men jag har tröttnat så snart blir det som nytt igen! wihoo. igår tog jag alltså en lugn kväll med god mat och spel med familjen. senare blev det även film och gott till.

idag(söndag) vaknade jag tidigt konstigt nog, och började läsa i en bok i engelskan som ska va klar nästa vecka, haha hade bara läst 20 sidor och hade kvar 150, så läste några till och ikväll har jag sagt att jag ska läsa till sida 60, får nog lägag på ett kål tror jag!! mormor ocg morfar kom hem till oss imorse, vi satt och fika för att dom som vanligt tar med sig det. dom hjälpte mig även att komma på hur mitt rum kan bli osv, himla snälla!
kom till lovisa ganska nyss, sällan vi träffas även fast vi är grannar, men så blir tyvärr när man har mycket annat hehe. hon fick även sin present för att hon har fyllt år!! älskar dig tjejen, så mycket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0