my own choice

när jag och isabelle kom hem från tibro och martina igår så träffade vi sandra på stan, shiet vilken saknad en!!! vi gick på stan, sen satte oss på rådhuset och tog en lång fika med prat och skratt, sedan kom julia och frida. allt var riktigt bra tjejor, ni är så bra, jätte bra, väldigt bra, mycket bra,
på kvällen var det träning och efter det så spelade jag match, somby - skara. första matchen på säsongen, det var en träningsmatch då och vi vann hihi. idag hade vi styrketräning klockan tio imorses. efter de så var jag, olga och frida johansson lite hungriga så vi åkte bussar hit och dit för att hämta pengar och sedan drog vi till alpina och åt, de va göttt som bara den! ni är also gooood, veryy
senare kommer mormor och morfar hit och firar min födelsedag som egentligen är nästa torsdag men dom ska åka bort när vi har släktkalas så dom kommer idag istället, hihi de blir lite spännande jaaa. pusspuss!
bild från mallorca, haha snyggt vikt bikni bhn jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0