svar på frågor!

vad ska du gå för linje på gymnasiet?
svar: jag har börjat handel på västerhöjdsgymnasiet.

kan du visa bilder på dig från när du var yngre, kanske 1-2 årsen?
svar: ja, jag kan leta lite på min dator, men det kommer någon annan dag för är inte inne på den nu! waaait

visa kort där du har dina kläder, garderob/er osv..?
svar: yees, men det kommer samtidigt som bilderna från när jag var liten dåå

hur vill du att din framtida pojkvän ska vara?
svar: han ska vara glad, snäll, omtänksam, ha humor, bry sig om mig, mysig osv...jaa ni vet. gulllig och allt hehe

vilka är dina närmsta vänner?
svar: jag har väldigt många bra vänner, och det är ju olika "tider" alltså typ perioder som jag är mer med vissa mer osv, eller asså jag är med väldigt många kompisar och det är ju bra att man har mer än bara en, ifall de/den inte kan oså. men mina närmsta vänner genom tiderna eller vad man säger haha. är väl typ julia isabelle frida sofia alexandra elin lovisa, sen har jag väldigt många andra bra vänner också! men orkar liksom inte skriva alla haha! och dom är suuuuuper!!!!

hur mycket tränar du?
svar: asså nu när högsäsongen i handbollen kommer igång, OCH specialhandbollen i skolan börjar, så blir det väldigt mycket! fyra gånger i veckan tränar vi med laget, sen kanske någon match ibland, eller cuper. sen har jag tre träningar i veckan med specialhandbollen elit i skolan. oså en idrottslektion. såå det blir väl typ 6-9 gånger i veckan eler något nu.. asså får se hur det kommer bli för de låter ju väldigt mycket men jaa som de ser ut nu så.

hur lång är du och hur mycket väger du?
svar: haha den frågan kanske jag inte vill svara på egentligen, alltså hur mycket jag väger. men jag är ungefär 1.68 eller 1.69 lång. oså väger jag ca 55-56

tycker du det ska bli roligt att börja gymnasiet?
svar: ja asså det tyckte jag, men nu vill jag ha lov igen!! haha det har gått en vecka..bra emma, bra tankar nu

vet du någon som ska börja i samma klass som dej?
svar: ja, olga gick ju i samma klass som mig tills imorgon då hon byter till frisör som hon kom in på nu, för hon var reserv, men de finns ju andra snälla i klassen som jag börjat känna, så de blir nog bra.

följer du några tv-serier?
svar: nej asså inte direkt följer, för det hinner jag inte pga skolan nu, och träningar, oså är jag ju med kompisar annars. men jag kollar ju på några ibland óm jag sätter på tvn och det går några bra.

tack för frågorna! haha lite mer nästa gång hoppas jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0